Café racer sălbatic
de elegant, clasic

Test drive
01 02 03 04
Café racer sălbatic
de elegant, clasic

Test drive
01 02 03 04
Café racer sălbatic
de elegant, clasic

Test drive
01 02 03 04
Café racer sălbatic
de elegant, clasic

Test drive
01 02 03 04

Super SOCO TC

Stil retro și inovație

Prezentare generală

Preț de consumator recomandat

3,490 €

Aspect elegant și pur

Bucurați-vă de dinamism!

Bateriile de mare capacitate asigură o autonomie sporită

Stil retro

elemente moderne și inovație

Mâner în formă tradițională, scaun confortabil, far frontal circular clasic, tablou de bord de stil retro și aerodinamică excelentă

Elemente clasice ale unui Café Racer tipic

Întâlnirea stilului anilor 50 cu lumea modernă

Evaluări

Design

Far LED cu luminozitate mare

Farul rotund clasic este o caracteristică tipică a modelului Café Racer, care, în acest caz, vine împreună cu un consum redus de energie

Semnalizatoare LED cu formă clasică

Fabricat din plastic sudat cu ultrasunete

Rezistent la ploaie și umiditate

Lampă LED integrată în spate

Unghiul de vizibilitate mai mare de 270 de grade asigură siguranța

Vitezometru LCD electronic

Combinația dintre forma clasică a vitezometrului mecanic, stilul Café Racer și tehnologia LCD modernă oferă o imagine de ansamblu clară și fără echivoc

Suport de picioare reglabil în 3 poziții

Cele trei opțiuni de reglare ajută la asigurarea unei posturi confortabile pentru a se potrivi nevoilor individuale ale conducătorului

Aripă durabilă

Design atent, din plastic PP

Scaun cu aspect clasic

Cu o acoperire elegantă din material fin și o căptușeală confortabilă pentru a vă face călătoria plăcută

Performanţă

Control vector (FOC)

Randament crescut cu 14% datorită unui algoritm de control de înaltă precizie

3 moduri de conducere selectabile pentru a se potrivi diferitelor nevoi de conducere:
Modul 1: modul de economisire a energiei
Modul 2: consum optim de energie
Modul 3: performanță ridicată

Motor electric BOSCH

Performanță remarcabilă

150Nm cuplu de torsiune

Eficiență ridicată și funcționare cu economisire de energie

150

Cuplu de torsiune

92

Eficiență energetică

45

Viteza maximă permisă

17

Plecare din pantă

550

Rotaţii pe minut

3000

Putere maximă

Sistem de frânare combinat CBS

Noile conducte de frână din teflon și plăcuțele de frână moderne contribuie la asigurarea unui sistem de frânare fiabil şi rapid

Frână pe disc hidraulică (180 mm) cu un piston de frână

Frână pe disc hidraulică (240 mm) cu două pistoane de frână

Suspensia roții din față

Furcă telescopică cu diametru de 35 mm

Anvelope retro

Aderență excelentă pentru siguranță

Anvelopa din față: 90/80-17

Anvelopa din spate: 110/70-17

Condiții de drum diferite

Puteți trece prin apă de până la 280 mm adâncime

Protecție împotriva prafului și apei de categorie IP65 conform standardului IEC

Tehnologie

Baterie Li-Ion de mare capacitate

Bateria este formată din celule de tip 18650

Folosind două baterii, puteți atinge o autonomie de până la 160 km cu o singură încărcare

*Autonomia depinde de sarcină, vânt, temperatură, calitatea drumului, stilul de conducere și alți factori

Soluție inteligentă BMS (Battery Management System)

Pentru protecția bateriei și o alimentare energetică echilibrată

Software-ul BMS analizează automat datele celulelor bateriei și echilibrează nivelul de încărcare

Protecție la supradescărcare

Protecție la supraîncărcare

Protecție la suprasolicitare

Protecție la supraîncălzire

Protecție la scurtcircuit

Balansarea la încărcare a celulelor bateriei

Accelerator de sensibilitate ridicată

Senzorul Hall (de mișcare) permite controlul de înaltă precizie

Caracteristici tehnice

Date de bază

Culori disponibile Verde vintage, bej (culoarea nisipului), negru diamant, bleumarin
Unghiul furcii frontale 25°
Dimensiuni 1926mm x 710mm x 1100mm
Greutate proprie 83 kg (cu o baterie)
Ampatamentul 1305mm
Înălțimea deasupra suprafeței drumului 198mm
Înălțimea scaunului 776mm

Sistem electric de acționare

Tipul bateriei 18650 Litiu-Ion
Electromotor BOSCH
Performanţă maximă 3000W
Cuplu de torsiune 150 Nm
Tipul controlerului Control vector (FOC)
Tensiunea bateriei 60V
Capacitatea bateriei 30Ah
Curent de încărcare 4A
Curent limită de control FOC 40A
Tablou de bord LCD
Culoarea fundalului tabloului de bord alb

Date de performanță

Autonomie până la 80 km (cu o baterie)
Plecare din pantă 17°
Masa maximă admisă 233 kg
Sistemul de frânare Sistem de frânare combinat CBS
Frâna din față Frână pe disc hidraulică (240 mm) cu două pistoane de frână
Frâna din spate Frână pe disc hidraulică (180 mm) cu un piston de frână
Suspensia roții din față Furcă telescopică cu diametru de 35 mm
Suspensia (față) 110 mm
Suspensia roții din spate Suspensie reglabilă, amortizor hidraulic central
Suspensia roții din spate 30 mm
Suspensia roții din spate Jante din aliaj cu 8 spițe MT3.0-17
Anvelopa din față 90/80-17
Roata din față Jante din aliaj cu 8 spițe MT3.0-17
Anvelopa din spate 110/70-17

Alte caracteristici

Cheie telecomandă
Buton de pornire START
Sistem de alarmă